مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-22سياسي

سپاه پاسداران طعم شکست را در کام ضد انقلاب نشانده است


هفتاد روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام، سپاه پاسداران تشکیل و تأسیس می شود و از روزهای اول رسالت پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای آن را برعهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در سخنان پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: هفتاد روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل و تأسیس می شود که از همان روزهای اول رسالت پاسداری از انقلاب، ارزش ها و دستاوردهای آن را بر عهده می گیرد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 42 سال در دفاع از انقلاب، ارزش ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از ملت و کشور و برای دفاع از حریم ولایت یک سپاه شهید تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: از همان روزهای اول، سپاه پاسداران در تمام عرصه هایی که به پاسدارانی انقلابی، ایثارگر، فداکار و شهادت طلب نیاز بوده، به موقع حضور داشته و از انقلاب، اسلام، ولایت، نظام و ملت دفاع کرد.

سردار حسن زاده ادامه داد: این رسالت سپاه، تا به امروز ادامه داشته و روز به روز توسعه پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران طعم شکست را در کام ضد انقلاب نشانده است

سپاه پاسداران طعم شکست را در کام ضد انقلاب نشانده است